Bozovici

Prin mijloc, râul Miniş, meandrat,
Amintitor de daci, din unde‑i sună;
Şi dealuri line, aromând a prună,
Duh de răchie‑i iscă necurmat.

**

Un sat de munte, stors din voie bună,
Cu iz de codri, păstrăvi şi vânat,
Ce‑mi deveni lăcaş de închinat,
Când dragostea mă vru vibrantă strună…

**

Iubind cu trup aprins şi vrajă‑n suflet,
Cu noi fiori în fiece răsuflet,
La Bozovici, am strâns în hăţuri timpul…

**

O, am iubit aşa de fără seamăn,
Că‑n Bozovici mă simt cu zeii geamăn
Şi n‑aş putea să‑l schimb nici cu Olimpul!…

 

Autor: David Blidariu, din Revista Almăjana, nr. 3-4, iulie-decembrie, 2011, Cercul Literar-Artistic al Liceului Teoretic „Eftimie Murgu” şi Centrul Zonal de Învăţământ Bozovici

Un gând despre „Bozovici

  1. Pingback: Prin Cheile Minişului de la Anina la Bozovici, în „Ghidul Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşniţa” (ediţia 2014) | Banatul Montan

Lasă un răspuns

