Bădişorul meu de prin Banat

Bădişorul meu de prin Banat,

Eu de mult pe tin’ te-am aşteptat

Să mă joci în sărbători,

Tra, la, la, la, la,

Cu catrinţa mea cu flori,

Tra, la, la, la, la, la.

*

Frunzuliţă verde busuioc,

Hai, bădiţă, diseară la joc

Să mă joci, să fiu jucată,

Tra, la, la, la, la,

C-aşa mi-s eu învăţată,

Tra, la, la, la, la, la.

*

Legăna-m-aş, mândru legăna,

Cum se leagănă în pom frunza,

Legăna-m-aş ca bujorul,

Tra, la, la, la, la,

Pe braţele cui mi-i dorul,

Tra, la, la, la, la, la.

*

Brâu bănăţean preluat din volumul: Lăpăduşi, V., (culeg.), Cântece îndrăgite, Consiliul Securităţii Statului, Direcţia Personal şi Învăţământ, 1970.

Lasă un răspuns

